Metodolodia HALT

Metodologia HALT

… Veți putea studia limba străină  dorită având acces deplin la materialele oferite de sistemul interactiv. Persoanele care învață  ascultând, văzând, urmărind și citind, reușesc să parcurgă materia în mod corect și într-un timp scurt, și beneficiază de CD-uri și de activități de clasă interactive.
Cursanții noștri învață limba străină repede și cu plăcere. Începând de la prima lecție, odată cu prezentarea profesorului, se va vorbi cu precădere în noua limbă.  La cursuri, punem accent în mod special pelimbajul de conversație.
La început, cursanții învață să înțeleagă și să vorbească, ca mai apoi să scrie și să citească ce au învățat. Cursanții noștri învață corect gramatica și reușesc să gândească în acea limbă, fără să apeleze la alte mijloace de traducere.
Veți putea învăța o nouă limbă într-un timp scurt, cu aceeași ușurință cu care ați învățat limba maternă: ascultând, urmărind, repetând și vorbind. Veți gândi în acea limbă și veți putea răspunde când sunteți întrebați, fără să consultați dicționarul.
Atenția  profesorilor este îndreptată către cursanți, scopul final fiind satisfacerea cerințelor, asigurându-se astfel un bun randament la ore.
La cerere, programul poate fi pregătit pentru perioade  mai scurte sau mai lungi de timp, cu studiu intensiv sau flexibil.
Predarea se face, în general, la grupe de cursanți alcătuite din 4-12 persoane.

Sistemul de predare
Pentru o mai bună interacțiune între cursanți și profesor, clasele sunt dotate cu mese de studiu grupate in formă de “U”. Centrul nostru a optat pentru acest sistem modern, care asigură o bună vizualitate. Spre deosebire de sistemul clasic, cursanții pot relaționa mult mai bine între ei și sunt la distanțe egale față de tablă și ecran. Este apreciat ca fiind cel mai bun sistem, datorită căruia cursanții nu se confruntă permanent cu nesiguranţa unui teritoriu necunoscut.
Predarea limbilor străine are la bază îmbunătățirea egal-ponderată a celor patru aptitudini lingvistice fundamentale (citire, ascultare, vorbire, scriere). Toate clasele sunt dotate  cu monitoare, calculatoare  și  instrumente  audio-vizuale.

1. Cursurile sunt structurate pe module a câte 32 de ore fiecare.
2. Planul meselor de studiu este în formă de “ U “, iar clasele constau într-un număr de maxim 12 cursanți.
3. Urmând concepția în centrul căreia este situat cursantul,  “scopul învățării unei limbi străine este acela de a comunica…”, centrul nostru oferă pregătire pentru comunicarea reală din viața de zi cu zi și furnizează o metodă de învățare al cărei obiectiv este folosirea limbii în cel mai scurt timp posibil.
4. În anii 1960, filologii englezi au concluzionat că “Scopul principal al învăţării unei limbi este acela de a comunica, însă o limbă nu poate fi învățată decăt prin folosire.” >> continuare

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *